Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine https://drugi-krog.si določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Drugi krog, Alen Haber s.p. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine https://drugi-krog.si (v nadaljevanju spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Drugi krog, Alen Haber s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve spletne trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku ter ga dobi preko elektronske pošte. Uporabnik je s tem dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Naziv: Drugi krog, Alen Haber s.p.
Naslov: Škocjan 40c, 6000 Koper – Capodistria
E-pošta: servis@drugi-krog.si
Identifikacijska št. za DDV: 22350489
Osnovni kapital:
Banke in poslovni računi: SI56 0700 0000 3895319
Plačilo po predračunu – Preverili bomo dobavljivost izdelka ter na vaš elektronski naslov poslali predračun z vsemi podatki. Po plačilu predračuna in prejemu kupnine na naš poslovni račun bo blago odposlano na vaš naslov za dostavo.
Vse do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti ponudnika, tudi če so že bili dostavljeni kupcu. V primeru neplačila oz. nepopolnega plačila ima ponudnik tudi alternativno pravico ter od kupca zahtevati vračilo izdelka v brezhibnem stanju.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), ki sodi ob garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo oz. servisni poseg.
Vse cene so v EUR. Cene vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do preklica. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v maloprodaji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od dobave blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov servis@drugi-krog.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe in vračilu izdelka. Kupec mora blago vrniti na naslov:
Drugi krog, Alen Haber s.p.
Škocjan 40C,
6000 Koper – Capodistria
Vsi izdelki v prodaji v spletni trgovini imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca, če jo le ta daje in je po zakonu obvezna ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Garancija praviloma ne velja za potrošni material, baterije, itd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo na servisu odpravili brezplačno. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.
Garancija preneha veljati pri:
V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi, se lahko obrnete na info@nova-sport.si.
Spletna trgovina želi čim bolj ustreči željam vseh naših kupcev, zato vam za pakiranje in dostavo kupljenega blaga v Republiki Sloveniji zaračunamo po ceniku Pošte Slovenije. Poštnino za pošiljke v tujino zaračunavamo po ceniku Pošte Slovenije. Koles ne pošiljamo preko dostavne službe. Sestavljena in servisirana kolesa lahko naročite preko spletne trgovine, prevzamete pa jih lahko le osebno oz. po dogovoru.
Dostava poteka preko dostavne službe od ponedeljka do petka. Ob sobotah, nedeljah in praznikih ni dostave.
Če je izdelek na zalogi znaša dobavni rok največ dva delovna dneva od prejetja kupnine na naš transakcijski račun. Če izdelka ni na zalogi bo kupec v roku enega delovnega dne obveščen po elektronski pošti.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in bo tudi sam poskrbel za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004). Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani nova-sport.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Pogodba o nakupu oz. predračun bo v elektronski obliki shranjen pri ponudniku še dve leti po njegovi izdaji. Kupec lahko za dvojnik predračuna zaprosi preko elektronske pošte servis@drugi-krog.si
Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti servis@drugi-krog.si ali po klasični pošti na naslov:
Drugi krog, Alen Haber s.p.
Škocjan 40C
6000 Koper – Capodistria
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.