Nadgradnja BROSE motorja

Na eBike Motor Centre so opazili, da so bili primeri odpovedi motorjev Brose široko poročani in razpravljeni na forumih in družabnih omrežjih po vsem svetu. Prav tako so lahko videli iz lastnih izkušenj in velikega števila motorjev Brose, ki so šli skozi njihovo delavnico, da je bilo treba obravnavati nekaj težav, zlasti pri uporabi eKoles na trailih in gozdnih poteh. Čeprav se je Brose trudil, da bi se spopadel s nekaterimi od teh težav, to ne pomaga tistim, ki so zunaj obdobja garancije. Zato so se odločili nekaj storiti!

Zdaj lahko ponudim nadgradnjo za vse motorje Brose. To vključuje naslednje:

  • Izboljšan debelejši in močnejši karbonski pogonski jermen Brose.
  • Izboljšan ojačan ležaj pogonske gredi.
  • Izboljšan ojačan ležaj pogonske gredi na strani jermena.
  • Tesnilo na zunanji strani pogonske gredi, ki preprečuje vstop vode v iglični ležaj na gredi in preprečuje poškodbe zaradi rje in prezgodnje odpovedi igličnega ležaja gredi.
  • Originalno tesnilo pokrova ležaja Brose za desni iglični ležaj gredi(ni bilo nameščeno do leta 2017).
  • Vodoodporno mazivo za dolgo življenjsko dobo, ki je nameščeno med zunanjimi ležaji in motorjevimi pokrovi. (To pomaga preprečiti, da bi se voda zadrževala v teh območjih in pronicala v zunanje ležaje).
  • Prav tako namestimo zunanje tesnilo X-ring na vsako stran gredi, da dodatno preprečimo možnost vdora vode v motor.
  • Odstranimo dva vijaka pokrova ECU(Engine Control Unit) in jih zatesnimo, da preprečimo vdor vode v ECU.
  • Na koncu zaščitimo električne vtikače motorja, da preprečimo korozijo in kapilarni vdor vode po žicah v ECU.

Cena nadgradnje motorja Brose

Cena temelji na motorju, ki je v dobrem delovnem stanju, brez potrebe po drugih delih ali popravilih. Če bom odprl vaš motor in ugotovil kakršne koli težave, ki zahtevajo pozornost, kot je obrabljen ali okvarjen ležaj itd., vas bom kontaktiral s ceno za popravilo teh težav, preden nadaljujemo s katerim koli delom nadgradnje.

  • *Brose T          €191.55 z DDV
  • *Brose S          €191.55 z DDV
  • *Brose TF        €191.55 z DDV
  • *Brose S-Mag 215.77 z DDV (če ni nameščen jermen iz leta 2020)
  • *Brose S-Mag 122.98 z DDV (če je že nameščen jermen iz leta 2020)

Če si želite zagotoviti dodatno sigurnost ali želite, da je vaš motor Brose tako močan, vodotesen in zanesljiv, kot je trenutno mogoče, nam preprosto pošljite svoj motor. Ta nadgradnja je tudi obvezna za tiste, ki uporabljate svoje Električno Kolo z motorjem Brose za dirke ali tekmovanja

* Stroški vračila pošiljanja

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Vprašanja in Odgovori

Vprašanja o ležajih

Ali lahko ponovno namastim ležaje?
Ležaji v vseh motorjih za električna kolesa (ebike) so že masteni in bi morali biti primerni za življenjsko dobo motorja. Če je ležaj poškodovala voda ali umazanija, bo trajno poškodovan in nobena količina masti ne bo pomagala. Le poskrbeli boste, da bo neizogibna škoda tišja.

Zakaj so ležaji za ebike tako slabi?
Ležaji za ebike so pogosto visokokakovostni, prekomerno dimenzionirani ležaji. Veliko večji in močnejši, kot bi morali biti. Ležaji niso krivi, običajno gre za okolje, s katerim se ležaji soočajo.

Kaj pa, če preprosto nadaljujem vožnjo, glasni ležaji vendarle trajajo dolgo, ali ne?
Ne, ne trajajo dolgo, če gre za motor e-kolesa, ki je vožen v težkih pogojih ali redno umivan. Poglejmo si primer ležaja gonilke: Ko se ležaj obrablja, postanejo kroglice v ležaju manjše, kar omogoča premikanje ležaja in običajno se čuti kot zračnost v gonilki. Ta “zračnost” dvigne tesnila ležaja s svojih mest, kar omogoča vodi in umazaniji, da vstopita v ležaje, kar pripelje do dodatnih težav. Če med vožnjo slišite ležaje, je že prepozno!

Kakšne vrste/kakovosti ležajev uporabljate?
Vedno poskušamo uporabljati originalne ali boljše ležaje. Obstajajo primeri, ko proizvajalec morda raje uporabi ležaj z manjšim trenjem kot pa da prednost tesnjenim ležajem. Če smo opazili, da določen ležaj pogosto odpove na terenu, ga bomo na primer zamenjali z bolje tesnjenim ležajem.

Popravilo motorja in vprašanja o pošiljanju

Koliko stane popravilo mojega motorja?

Kot zelo grob vodnik za večino motorjev e-koles, najnižja cena je približno 60 do 80 eurov, najslabši scenarij pa bi običajno bil od 250 do 350 eurov. (Ni običajno, vendar če je potrebna menjava notranjih delov, se ta strošek lahko preseže. Ponovno boste obveščeni, preden se opravi katero koli delo).

Kakšen je trenutni čas izvajanja?

Trenutno delamo s časovnim okvirom od 10 do 12 delovnih dni od trenutka, ko vaš motor prispe k nam.

Koga naj uporabim za pošiljanje svojega motorja?

Kurirja, ki ga izberete za pošiljanje motorja k nam, je popolnoma vaša odločitev.

Kaj vključuje celovito prenovo?

Vaš motor bo najprej preizkušen, nato bodo vsi notranji deli pogonskega sklopa odstranjeni za ultrazvočno čiščenje in pregled. Vse ležaje na pogonskem sklopu bodo odstranili in zamenjali z originalnimi ali boljšimi. Na vse ustrezne površine se bo nato nanesla nova mast, morda se bodo uporabljale tudi dodatna specializirana maziva, za zaščito pred obrabo ali vdorom vode. Nameščena bodo nova tesnila, O-ringi in sponke. Motor nato sestavimo. (V primeru, da je kakšen del obrabljen, boste obveščeni, preden nadaljujemo in namestimo novi del).

Kaj vključuje servis/popravilo?

Vaš motor je razstavljen in pregledan, nato vas kontaktiramo z poročilom in ceno, preden nadaljujemo s kakršnim koli delom. Običajno se zamenjajo le deli ali ležaji, ki so odpovedali. Pogosto pri določenih znamkah motorjev potrebujemo celovito prenovo.

Splošna vprašanja o motorju

Moj motor škriplje, ali so to ležaji?

 Ležaji običajno ne škripajo. Ko ljudje pripeljejo kolesa k nam s temi zvoki, so razlogi, ki smo jih doslej našli za škripanje ali pokanje motorjev vseh vrst: ohlapni vijaki motorja, (povzročijo škripanje motorja ob okvirju), ohlapni vijaki verižnika na pajku, ohlapne ročice gonilk, škripanje pedala, škripanje sedežne opore, škripanje povezav zadnjega vzmetenja, ohlapen verižnik spredaj (običajno napačen tip verižnika za Bosch ali obrabljeni nosilci pajka za Yamaha). Ohlapni špice v zadnjem kolesu ali škripanje osi zadnjega kolesa. (ko rečemo ohlapno, ne mislimo, da niso zategnjene, ampak niso dovolj tesno zategnjene, da bi preprečile škripanje).

Ali je moj motor vodoodporen?

Odgovor je verjetno ne. Trenutno bi bila komercialna samomor za proizvajalce motorjev e-koles, da bi pravilno zatesnili motor, saj bi to privedlo do dodanega trenja in zmanjšane doseg baterije. To ni videti dobro na primerjalnih grafikonih, ko ljudje odločajo, o nakupu e-kolesa. Večina trenutnih kolesarskih motorjev se zanaša na tesnila prašnih tesnil namesto na kakršna koli posebna tesnila pred vodo. Ta situacija je dovolj dobra za večino cestnih koles, vendar bodo kolesa, uporabljena izven ceste, težavna.

Kako lahko zaščitim svoj motor pred vdorom vode?

 Za nekatere motorje obstajajo izdelki po meri, vendar ne za vse. Obstaja tudi nekaj preprostih korakov, ki lahko pomagajo: Kolo operite pokonci, ne na boku. Shranjujte kolo pokonci, na suhem mestu. Če prevažate kolo za vozilom, poskrbite, da bo motor pokrit, če so ceste mokre. Ne usmerjajte vodnega curka v motor, zlasti na območje gonilne gredi. Ne prečkajte nobene vode globlje od dna motorja.

Če voda pride v moj motor, ali se bo posušila?

Yamaha ima majhno dihajočo membrano, ki omogoča, da se motor sčasoma posuši. Če je vode več kot kapljica, bo motor v težavah. Večina drugih motorjev nima te majhne membrane, in ko je voda znotraj, ne more pobegniti. (motorji niso zagotovo zasnovani za vlago katere koli vrste znotraj njih).

Moja gonilka se včasih zatika, ko potiskam kolo iz garaže?

To je zato, ker je voda vstopila v ležaj med pranjem ali vožnjo. Voda bo zarjavela krogle ležaja na ležajni stezi. To običajno pomeni začetek konca za ležaj.

Ali je v redu, če dam nekaj olja na ležaje ali v gonilko?

Ne! Če menite, da morate dati olje na ležaje, že nekaj ni v redu in zahteva pozornost. Poleg tega ti motorji niso zasnovani za vsebovanje olja znotraj. To lahko povzroči težave s špranjskimi ležaji, vezji, premazi in mazivi. Predvsem pa ustvari zmes masti in olja ki preide tam kjer ne sme biti ničesar in zamaže površine, katere morajo biti čiste. Tudi če kapljate le nekaj kapljic občasno, se bo sčasoma kopičilo.

Ali vožnja v načinu turbo povzroča dodatno obrabo ali poškodbe motorja?

Način ¨turbo¨ ali ¨naj večja pomoč¨ dodaja nekoliko več moči skozi pogonski sklop in zato bo motor morda obrabljen morda nekaj kilometrov hitreje kot pri nekaterih nižjih močnostnih nivojih, vendar po resnici nismo opazili nobene razlike pri nobenem motorju, ki bi bil obrabljen ali odpovedal, ker bi bil uporabljen v svojih višjih močnostnih nivojih.

Ali tuning ali čipi povzročajo kakršno koli škodo?

Nismo še videli nobene škode, ki bi jo povzročila uporaba naprave za odvajanje omejitev motorja.

Kaj lahko povzroči škodo ali obrabo motorja poleg vode in prahu?

Opazimo nekoliko višje stopnje obrabe pri motorjih, ki se uporabljajo s počasno kadenco v visokih prestavah, tako da se motor relativno počasi vrti, vendar poskuša dodati polno moč. Pedaliranje pri višji kadenci (rpm) je zagotovo boljše in bolj učinkovito za motor. Škodo lahko povzročijo udarci pedal in trki, toda to je vse! Motorji so praviloma zelo odporni, če jih lepo vzdržujete.

Kdaj naj opravim servis motorja?

Večina motorjev za e-kolesa niso predvideni servisi in ob suhem bodo trajali tisoče kilometrov. Motorji Yamaha in Impulse so izjema od tega pravila, saj imajo posebno mast, ki se obrabi ali posuši, kar lahko povzroči pretirano trenje in obrabo. Yamaha in Impulse ne dajeta priporočene razdalje za to, vendar bi po naših izkušnjah servisirali Yamaho, ki se uporablja izven ceste po 2.500 do 3.500 kilometrov, in če se uporablja na cesti, 5.000 do 6.500 kilometrov. Priporočali bi servis Impulse motorja najkasneje pri 2.500 kilometrih.

Ali lahko dobim več moči iz svojega motorja?

Trenutno to ni mogoče doseči na preprost način.

Ali lahko zamenjam svoj motor za novejši model?

V nekaterih primerih bi to bilo mogoče, vendar ne tako enostavno, kot se sliši. Motorji se lahko zelo razlikujejo od enega modela do drugega; velikost, vrsta gonila, velikost in položaj vijakov za montažo, vrsta in položaj vtiča za žično povezavo itd. Vse to se lahko spremeni, skupaj z združljivostjo z starejšimi baterijami in krmilniki. Če se spopadete s temi težavami, potem je običajno ceneje in lažje kupiti novo kolo.

Brose

Ali potrebuje moj motor redno vzdrževanje?

Motor Brose naj bi imel menjano pogonsko jermensko po 15.000 km. Preostanek motorja ni zasnovan za servisiranje in bi ga bilo treba popraviti samo, če začne odpovedovati.

Motor deluje v načinu pomoči pri hoji, vendar ne deluje, ko pedaliram?

To je običajno posledica okvare senzorja navora in ga je treba poslati k nam za zamenjavo senzorja navora.

Moja gred je težko obračati nazaj

To je običajno prvi znak, da se iglični valjčni ležaj gredi motorja zaradi rje ali nabiranja prahu ali peska začne uničevati.

Moj motor oddaja pokajoče, pokajoče ali škripajoče zvoke

Precej gotov znak, da enega od dveh sklopki ležajev motorja odpoveduje. Vsekakor je vredno preiskati, saj bo to povzročilo popolno izgubo pogona.

Moj motor nadaljuje z delovanjem, ko preneham s pedaliranjem

To se lahko zgodi iz enega od dveh razlogov:

  1. Iglični valjčni ležaj gredi motorja je močno obrabljen, se razgradi ali je kontaminiran. To povzroči, da postaneta gred motorja in nosilec verižnika (senzor navora) ena celota ali zelo težko se obračata neodvisno drug od drugega.
  2. Sklopki ležaj začenja odpovedovati in “zaponke” (majhni čeveljčki, ki zaklenejo ležaj) začenjajo zatikati ali zlepljati. Oba scenarija omogočata motorju nadaljevanje dodajanja moči, ker lahko vidi le, da se gred motorja še vedno vrti. To se lahko zgodi vse do hitrosti izklopa.